Du er her: Biopeiser-shopFAQ

Ofte stilte spørsmål

Vi får mange spørsmål hver dag om våre produkter og tjenester. For å gjøre det så enkelt som mulig for deg, har vi satt sammen de viktigste spørsmålene og svarene.

Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt - er du selvfølgelig alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice på telefon, e-post eller chat.

Biopeis formet som en hånd

Spørsmål om kjøp hos Biopeiser-Shop


Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?

Svar: Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt her på siden, er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice. I løpet av arbeidstiden vil det være mulig å kontakte oss via telefon eller live chat. Utenfor arbeidstiden kan vi bli kontaktet via e-post eller via en offline melding på chat-tjenesten vår. Alle henvendelser prøver vi å svare på innen 24 timer.

Finn kontaktinformasjon om vår kundeservice her.


Har dere et showroom?

Svar: Ja, vi har et showroom i Aalborg, hvor vi har stilt ut rundt 70-80 forskjellige peiser fra vårt sortiment.

Les mer om vårt showroom og se åpningstider her.


Hvordan fungerer deres prisgaranti?

Svar: Vi tilbyr en prisgaranti på alle peisene våre. Hvis du har funnet en av våre peiser billigere andre steder, samsvarer vi i det minste med prisen. Prisgaranti tilbys ikke på bioetanol og tilbehør.

Les mer om prisgarantien her.

Spørsmål om frakt og levering


Hvor lang leveringstid er det på bestillingen min?

Svar: Varer på lager kan du forvente at blir levert innen 1-2 virkedager. Bestillingsvarer og produkter som skal produseres i henhold til spesielle dimensjoner, har en varierende leveringstid på omtrent 2-6 uker.


Hvem leverer bestillingen min?

Svar: Vi sender alle våre pakker med eksterne fraktselskaper som GLS, Post Nord, etc. Når du bestiller, har du muligheten til å velge din foretrukne leveringsmetode. Mindre bestillinger vil bli sendt med pakkepost mens store peiser vil bli levert på paller.

Les mer om frakt og levering her.


Har jeg muligheten til å hente bestillingen min selv?

Svar: Ja, det kan du. Når du bestiller kan du velge å hente bestillingen selv på vår adresse Hadsundvej 72, 9000 Aalborg. Når vi har bestillingen klar for henting, vil du motta en e-post. Vi anbefaler imidlertid bare dette til mindre peiser og tilbehør, da store peiser kan være vanskelige å transportere hjem selv.

Spørsmål etter bestilling


Hvordan kansellerer jeg bestillingen min?

Svar: Har du ombestemt deg? Det er selvfølgelig ok. Men skynd deg å kontakte kundeservice via e-post, telefon eller live chat! Ofte sender vi bestillingen samme dag som vi mottar den. Hvis du ønsker å kansellere bestillingen, kontakt vår kundeservice så snart som mulig.


Hvordan returnerer jeg bestillingen?

Svar: Uansett grunn du måtte ha for å returnere bestillingen. Fyll ut returskjemaet slik at vi kan tilby deg den raskeste tjenesten på de returnerte varene.

Les mer om retur og finn returskjemaet her.


Bestillingen min er ødelagt under transporten, hva skal jeg gjøre?

Svar: Vi prøver alltid å pakke alle bestillinger riktig slik at de blir sikret godt under transport. Men dessverre er dette ikke alltid nok. Hvis bestillingen din er skadet under transporten, er det viktig at du tar kontakt med kundeservice så snart som mulig. Her vil vi be om bilder av pakken og de skadede produktene, hvoretter vil vi samarbeide med deg for å finne ut om deler kan sendes for å reparere skaden eller om et helt nytt erstatningsprodukt skal sendes.

Spørsmål om produkter


Hva skal jeg gjøre hvis jeg trenger ytterligere informasjon om en vare?

Svar: Vi prøver alltid å ha en oppdatert og fullstendig produktbeskrivelse for alle produktene våre. Men skulle du trenge mer informasjon enn det vi allerede har oppgitt, ta gjerne kontakt med vår kundeservice, hvor vi vil prøve å svare på alle spørsmålene dine.


Produktet jeg ønsker å bestille er utsolgt. Når får dere den på lager igjen?

Svar: Hvis et av produktene våre er utsolgt prøver vi alltid å legge til når vi forventer at varen vil være på lager igjen i produktbeskrivelsen under leveringstid. Står det ikke på produktbeskrivelsen når vi forventer å ha varen på lager igjen, kan du kontakte kundeservice som ofte vil ha en spesifikk dato for nesten alle produktene våre.


Kan jeg se peisene før jeg kjøper?

Svar: Ja. Hvis du besøker vårt showroom i Aalborg, har du muligheten til å se de aller fleste av våre peiser. Dessverre har vi ikke muligheten til å ha alle produktene våre utstilt samtidig, så det kan være en god idé å kontakte oss før besøket. På denne måten kan vi sørge for at vi har nøyaktig den peisen du ønsker å se på, utstilt.

Les mer om peisens utstillingslokale i Aalborg her.

Spørsmål om B2B


Jeg er en forhandler og ønsker et B2B-samarbeid vedrørende deres produkter.

Svar: Hvis du er arkitekt, husbygger, interiørarkitekt eller noe annet, og ønsker å selge produktene våre som en del av produktutvalget ditt, kan du søke om B2B-pålogging. Hvis du er godkjent som forhandler, vil du motta eksklusive rabatter på et bredt spekter av våre produkter.

Les mer om B2B-samarbeid og søk her.


Jeg er en produsent og kan tilby deg et flott produkt, hvem skal jeg kontakte?

Svar: Vi leter alltid etter nye og spennende produkter som vi kan legge til i vårt brede utvalg av peiser og tilbehør. Tror du at du har et produkt som vi mangler i vårt sortiment, kan vi bli kontaktet på info@biopejs-shop.dk.